Etykieta na kubek, czyli trwałe znakowanie

Od kilku lat pracuję w firmie marketingowej. Bardzo często organizujemy różnego rodzaju quizy, w ramach których do wygrania są nagrody, zazwyczaj sygnowane marką reklamowanego produktu. Bardzo fajnymi gadżetami w tym wypadku są na przykład książki lub kubki. Po wybraniu nagród pozostaje jeszcze kwestia brandingu. 

Cyfrowa etykieta naklejana na kubek reklamowy

etykiety cyfroweW przypadku kubków, które przygotowaliśmy jako gadżety reklamowe zazwyczaj jest ten problem, że tampodruk po kilku myciach się zmywa, a grawer jest nieopłacalny, jak i również na wielu materiałach nie ma możliwości go zastosować ze względu na delikatne tworzywo. Ostatnimi czasy w opcji znakowania pojawiły się etykiety cyfrowe. Jest to rodzaj znakowania bardzo trwały, a dodatkowo dość szybki. Proces produkcji również, nie jest aż tak drogi jak w przypadku nadruku. Postanowiłam wypróbować ten rodzaj znakowania produktu na ostatnich kubkach reklamowych. Specjalnie zamówiłam ten produkt, żeby móc wypróbować trwałość, którą się szczycą etykiety cyfrowe. Po otrzymaniu kubka najpierw umyłam go kilka razy w ciepłej wodzie z płynem. Rzeczywiście nic się nie stało ze znakowaniem, przyszła pora w takim razie na zmywarkę. Ku mojemu zdziwieniu również tutaj z etykietą nic się nie zrobiło, pomimo też że wsadzałam ją na 3 cykle do zmywarki. Rzeczywiście etykiety cyfrowe to trwały rodzaj znakowania. Ich zaletą jest również możliwość założenia na materiały, które są z bardzo delikatnego tworzywa. 

Po moim teście, aktualnie kubki reklamowe zamawiam tylko i wyłączenie oznakowane w etykiety cyfrowe. Są dostępne w opcji full color, tak więc nie ma ograniczenia barw. Odwzorowanie znakowania jest takie samo jak przesłany projekt. Dzięki tej formie brandingu nasze kubki reklamowe są oznakowane na długi czas.